بازی و سرگرمیصفحه اصلی

گیم پلی بازی Need for Speed Unbound فاش شد

ویدیویی از گیم پلی بازی Need for Speed Unbound فاش شد [تماشا کنید]

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

 

قبل از اینکه این بازی انتشار پیدا کنه چند روز قبل از انتشار رسمی بازی Need for Speed Unbound، ویدیو جدیدی از گیم پلی آن به صورت آنلاین توسط طرفداران فاش شده است.

در حالی که این بازی جدید Need for Speed سه‌شنبه آینده منتشر میشه، ولی بعضی از طرفدار ها موفق شده اند که به شیوه های نا مشخصی زودتر به اون دسترسی پیدا کنند که ویدیویی از تجربه اون ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ویدیویی که منتشر شده کیفیت عالی نداره، اما میتونه طرفدار های خودش را برای انتشار Need for Speed Unbound هیجان زده کند.

نظر های عمومی کاربران درباره این بازی مثبت هست و ظاهرا تغییر سبک و طراحی بازی به عقیده خیلی از افراد قابل پسند هست. با این حال، نگرانی هایی در مورد کنترل های بازی وجود داره که البته تا زمان انتشار آن برطرف نخواهد شد.

 

 

به نظر میرسه که این ویدیو از قسمت زنده ای در کانال تو پیج gerrykurlsucks منتشر شده باشد.

این در حالی هست که بهنر نمیرسه این کاربر ودیو خودش را پاک کرد باشه،  بینندگان دیگر بارها آن را مشاهده و حتی در یوتیوب به اشتراک گذاشته‌اند که این امر حذف ویدیو توسط الکترونیک آرتز به عنوان ناشر بازی را سخت‌تر می‌کند.

کاربر دیگری با نام movinbass1 هم موفق شده بود روز گذشته ویدیوهایی از بازی را به صورت زنده نمایش دهد، اما EA موفق شده تا تمام محتوای کانال او را به دلیل کپی رایت حذف کند.

اخیرا سیستم مورد نیاز بازی نیز مشخص شده که طبق آن، Need for Speed Bound چندان سنگین نخواهد بود.

Need for Speed Unbound قرار است در 29 نوامبر (سه شنبه 8 آذر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. نکته قابل توجه اینکه بازی در دسترس کنسول‌های نسل هشتم قرار نخواهد گرفت.

 

شما عزیزان هم میتونین نظراتتون رو  درباره ویدیویی از گیم پلی بازی Need for Speed Unbound فاش شد [تماشا کنید] را در قسمت کامنت ها بنویسید و نظرات و دانسته های خودتون رو با ما در میان بگذارید.?❤

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ هدف ما بر این بوده است که ویدیویی از گیم پلی بازی Need for Speed Unbound فاش شد [تماشا کنید] را به شما عزیزان تهران شارژی آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کنید در این مقاله از تهران شارژ به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید.?

برای آموزش های بیش تر می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

برای ورود به سامانه بزرگ تهران شارژ تنها کافیست در گوگل کلمه تهران شارژ به آدرس tehrancharge.com را جستجو کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن