بازی و سرگرمی

دانلود بازی کلش آف کلنز نسخه جدید / 15 اردیبهشت 1400

درباره بازی

قطعا بارها نام کلش آف کلنز را شنیده اید اما شاید به طور کامل چیزی از آن ندانید!

در این مقاله قصد دارم شما را با دنیای کلش آف کلنز آشنا کنم.

کلش آف کلنز یا clash of clans به معنی جنگ قبیله ها می باشد یک بازی معتاد کننده و جذاب است که می تواند برای خیلی ها پولساز نیز باشد.

این بازی هم برای گوشی های ios قابل نصب است و هم اندروید و هم یک نفره می شود بازی کرد هم چند نفره، که به صورت استراتژی انجام می گیرد.

در این بازی به شما یک دنیایی را هدیه می دهند، که در واقع نمای یک مذرعه را دارد، شما باید در آن ساختمان سازی کنید تا بتوانید بهتر در مقابل حمله یا attack های دشمن بهتر دفاع کنید.

خوب است بدانید که علاوه بر آن مذرعه یک زمین دیگر نیز به شما داده می شود به نام “پایگاه” که زمانی که شب می شود می توانید با کشتی به آنجا بروید و آنجا را نیز ارتقا دهید.

بعد از اینکه موفق شدید قلعه بسازید می توانید برای چالش ها و جنگ ها خودتان را آماده کنید که در واقع باید به یک گروه آنلاین بپیوندید و بازی را ادامه دهید که باید کارهایی نظیر اهدای نیرو، نبرد های دوستانه و … انجام دهید.

این بازی نیز مثل تمام بازی های دیگر چند عنصر بسیار مهمی دارد از جمله طلا (gold)، الماس (gem) و اکسیر سیاه (black elixir )

یک اکسیر معمولی بنفش رنگ نیز در این بازی وجود دارد که هنگام حمله، غارت میگردد، و این را نیز باید بدانید که برای پیشرفت نیرو های قلعه بسیار اهمیت دارد.

در این بازی اگر بخواهید سرباز هایتان را ارتقا دهید و یا ساختمان هایی که برای محافظت ساخته ایید را بهتر کنید باید اکسیر های گوناگون داشته باشید.

البته در ابتدای بازی شما دو دستگاه دریافت می کنید که به صورت اتوماتیک اکسیر تولید می کنند و در مخزن نگهداری می شود و می توانید با هر بار حمله اکسیر های بیشتری بدست آورید.

علاوه بر ساختمان و سرباز می توانید دستگاه های تولید اکسیر را نیز ارتقا دهید و به تعداد اکسیر های شما اضافه کند و این را در نظر داشته باشید که سرباز های شما با اکسیر ساخته می شوند.

خب رسیدیم به عنصر اکسیر سیاه، این اکسیر در تالار شهر (رکن اصلی بازی است و نابودی آن باعث شکست سرزمین شما می شود) در level هفت برایتان باز می شود برای مبارزه با نیرو های سیاه به این اکسیر نیاز دارید.

الماس سبز با ارزش ترین الماس می باشد که هر جایی را که خواسته باشید ارتقا دهید این الماس کار را سریع تر پیش می برد و می توان کارگران را آزاد کرد.

از طلا نیز برای ساخت وسایل دفاعی و تالار شهر و دیوار و … استفاده می شود.

بهتر است بدانید که در این بازی طلسم نیز وجود دارد، که در واقع نقش پشتیبانی از نیرو را بر عهده دارد، حداکثر از 13 طلسم می توان در نبرد استفاده کرد.

یک نکته ایی که در مورد این بازی صدق می کند این است که در این بازی چیزی به اسم صلح وجود ندارد و شما باید بجنگید و بجنگید تا نابود نشوید و برای ارتقا باید به صورت مستمر الماس و طلا بدست آورید و به قبیله های نزدیک خودتان حمله کنید.

البته نباید انتظار داشته باشید که بتوانید در یک حمله تمامی غنائم دشمن را به چنگ بیاورید.

نقد و بررسی ساختمان

یکی از مهم ترین عوامل بازی ارتقا دادن ساختمان می باشد، عنصری است که از ابتدای بازی با آن سر و کار داریم، این سازه بسیار مهمی است برای دفاع از دشمن، حالت تدافعی دارند و می تواند از سرزمین شما محافظت کند، در این ساختمان ها در ابتدا به شما توپ و برج کماندار می دهد، اما می توانید ارتقا دهید و ساختمان را بسیار قدرتمند کنید.

ساختمان ها منبع تولیداتش بسیار محدود است و منابع آن با غارت کردن دهکده های دیگر بدست می آید.

باید بدانید که ساختمان های موجود به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. ساختان دفاعی و آموزشی
  2. ساختمان ی ذخیره سازی
  3. ساختمان های خاص و یا دکورها(دکور ها خانه های قهرمان های این بازی می باشد)

بررسی نیرو های ماورایی

خوب است بدانید که شما به وسیله سربازخانه ها می توانید بربرین ها، تیرانداز ها و جادوگر ها را آموزش دهید.

شما می توانید از نیرو های خود محافظت کنید، می توانید در مواقع لزوم آن ها را به جایی ببرید که احتیاج است.

شما انواع نیروها و نقشه برای دفاع را در اختبار دارید پس می توانید از روش های مختلف استفاده کنید، شما خیلی راحت می توانید از استراتژی های گوناگون استفاده کنید.

آنچه که باید قبل از حمله کردن بدانید!

قبل از حمله بهتر است همیشه شرایط حاکم را بررسی کنید و سبک سنگین کنید سپس اقدام به حمله کنید. Clan castle دشمن را خیلی جدی بگیرید، ممکن است نیروهای خیلی زیادی از چشم شما پنهان باشند و شما را قافلگیر کنند و تمامی سربازهایتان نابود شوند.

در ابتدا چند سرباز را در محدوده کلن کسل قرار دهید تا بررسی کنید که آیا در آن محدوده سربازی خارج می شود یا نه، اگر سربازی خارج شد باید بدانید که دشمن کمین کرده است.

هیچ زمان تمامی سرباز های خود را به صورت ناگهانی در یک محدوده قرار ندهید، چون ممکن است تمامی سرباز های خود را از دست بدهید.

و یادتان باشد که اگر غنائم خود را از دست دادید می توانید بیس مرده ها را انتخاب کنید گزینه ی خوبی است، زیرا کالکتورها و یا معادن آن پر است.

و برای حمله باید سبک اتک پارچ را استفاده کنید، و بدانید که نقشه هایی مناسب هستند که در بیرون از دیوار و گوشه های تصویر قرار دارند، تا بتوانید راحت و سریع اتک بزنید.

live bases یا همان دهکده های زنده در مقابل دهکده های مرده قرار دارند، صاحبت اکانت آنها همیشه آنلاین است و دائما بازی می کند، حتما برای تشخیص این موضوع منابع را نگاه کنید تا بتوانید تشخیص دهید که دهکده مرده است یا زنده.

و قبل از حمله کردن باید بدانید که راه ها با تله ها پر شده است، به چینش دیوار ها دقت کنید و اگر یک راه برایتان باز شد به آن توجه نکنید چون دشمن در کمین شماست و سریعا شکست می خورید.

دشمنان چطور حمله می کنند؟

اگر شما آنلاین باشید هیچ قبیله ایی نمی تواند به شما حمله کند، چون در این بازی نه صلح است و نه دفاع زمانی که شما آفلاین باشید دشمنان به قبیله شما حمله می کنند، البته باید بدانید که حمله آسیب چندانی به شما نمی رساند.

دشمن تنها می تواند درصد خیلی کمی از غنائم شما را غارت کند، اگر هم دهکده شما از بین رفت کارگران در عرض چند ثانیه دهکده را بازسازی می کنند.

و البته اگر مواردی که در بالا توضیح دادم را رعایت نکرده باشید و به فکر ارتقا دادن ساختمان و دیگر موراد بازی نباشید ممکن است شکست بخورید و اگر شکست بخورید از جام های شما کسر می شود.

برای اینکه شکست نخورید باید تجهیزات دفاعی خود را در دهکده خود مستقر کنید.

صلاح های شما توپ افقی، توپ عمودی، برجک نگهبانی، ساختمان و دیوار ها و مین هایی که در اختیار دارید و …

و تمامی این تجهیزات قابل ارتقا هستند و اگر تمامی این تجهیزات را داشته باشید شما قوی تر از مهاجمین خواهید بود، و آنها را شکست می دهید و جام را دریافت می کنید.

نحوه دریافت سه ستاره در حمله

برای گرفتن ستاره باید ساختمان های دشمن را تخریب کنید تا یک ستاره بگیرید.

اگر بتوانید 50 درصد از ساختمان های دشمن را تخریب کنید می توانید ستاره دریافت کنید و اگر تالار شهر را تخریب کنید دو ستاره دریافت می کنید.

و براای بدست آوردن سومین ستاره باید تتمام سازه ها دشمن را نابود کنید.

نقش تله ها در بازی

در تله ها بمب های مخفی وجود دارد که قدرت آسیب رسانی بالایی دارند و برای ساختمان های مهم از این تله ها استفاده می کنند.

تله ها باید یکی یکی بروزرسانی شوند و ارتقا پیدا کنند چون در حال ارتقا توسط  حریف دیده می شود و تله هایی را که می خواهید ارتقا دهید را به جایی منتقل کنید که از دید دشمن پنهان باشد.

و بهتر است از تله های فنری شروع کنید، بهترین و کاربردی ترین تله می باشد، بعد از ارتقا سرباز های بیشتری را حذف می کند.

اما جدا از تمام ترفندهای بالا، یک راه موفقیت در این بازی داشتن یک اکانت با لول بالا و همچنین جم و الماس زیادی است.

نحوه بازی کلش آف کلنز

خوب همانطور که در بالا در مورد این بازی توضیح داده ایم در این بازی خبری از صلح نیست و بازی کلش با حمله شروع می شود.

به این صورت که در قسمت پایین صفحه سمت چپ گزینه ایی که به اسم حمله یا attack  می باشد را انتخاب می کنید سپس دو گزینه دیگر برای شما قابل نمایش می گردد:

  1. حمله به گابلین ها
  2. حمله به قبیله ها

اگر که گزینه انتخابی شما حمله به قبیله های دیگر باشد باید 50 سکه بدهید پس از کسر سکه یک نقشه را خواهید دید که فقط 30 ثانیه وقت دارید که دهکده دشمن را آنالیز کنید، این قسمت خیلی مهمی است که باید سریع تشخیص بدهید که حریف شما قدرتمند است یا نه؟

اگر تشخیص دادید که دشمن از شما قوی تر می باشد روی گزینه نقشه بعدی یا next را بزنید. اما مشکل این جاست که مجددا از شما 50 سکه دریافت می کند تا بار دیگر نقشه جدید به شما نشان دهد.

فراموش نکنید که تنها 30 ثانیه زمان انتخاب دارید، اگر که نتوانستید در زمان مشخص شده بررسی کنید به صورت اتوماتیک وارد جنگ می شوید.

و جنگ آغاز می شود، چنانچه نبر را ترک کردید و یا اصطلاحا عقب نشینی کردید شما شکست خورده محسوب می شوید و اگر برنده نبرد شوید

به تعداد مشخص به شما جام تعلق می گیرد.

اگر در بازی های قبلی برنده شدید و جام گرفتید و در نبرد بعدی شکست خوردید جام از شما گرفته می شود.

و این جام ها برای ورود به لیگ جهانی جواز ورود می باشد و کم اهمیت نیست، اگر 300 جام گرفتید وارد اولین مرحله لیگ جهانی می شوید.

لیگ جهانی کلش آف کلنز

شرکت ESL و کمپانی سوپرسل میزبان مسابقه قهرمانی کلش آف کلنز clash of clans world championship هستند. جوایز در نظر گرفته شده یک میلیون دلار است که بین هشت تیم برتر تقسیم می گردد و در لیگ مراحل برنزی، لیگ طلایی، لیگ کریستالی و استاد و قهرمان را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن