آموزش نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول / 15 اردیبهشت 1400

همراهان همیشگی تهران شارژ سلام

همانطور که می دانید برای خرید بسته اینترنت همراه اول راه های خیلی زیادی وجود دارد، اما همیشه ما به دنبال راهی آسان می گردیم که بتوانیم بسته اینترنت همراه اول را تهیه کنیم.

جامعه امروزی خواسته و یا ناخواسته به سمتی پیش می رود که تمامی نیاز ها به صورت آنلاین برطرف شود. یکی از این نیاز ها برای ما خرید بسته اینترنت می باشد، یکی از راه های آسان این است که وارد سایت تهران شارژ شوید و تمامی بسته های اینترنت همراه اول را به صورت یک جا مشاهده کنید، به این صورت که در یک صفحه مشخص تعداد انتخاب هایی که برای خرید دارید را مشاهده می کنید که شامل خرید بسته اینترنت روزانه، شبانه، ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و سالانه می باشد همچنین مبالغ خرید شارژ را نیز می توانید ببینید و به مراحل پیچیده ایی نیاز ندارد تنها کافی است شماره تلفن همراه خود و یا عزیزانتان را وارد کنید و شارژ را مستقیما دریافت کنید.

 خرید بسته اینترنت همراه اول از تهران شارژ

خرید بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و یا رایتل به صورت اینترنتی یکی از کار های رایج و راحتی می باشد که همیشه در دسترس شما قرار دارد.

وب سایت تهران شارژ، یکی از معتبر ترین سایت در زمینه خرید شارژ، بسته اینترنت، بسته های اینترنت TD-LTE و بسته های مکالمه ایرانسل، همراه اول و رایتل می باشد.

همچنین شما در سایت تهران شارژ می توانید از راهنمایی های جامع و  آموزش های کاربردی و خبرهای روز تکنولوژی استفاده لازم را ببرید.

برای اطمینان بیشتر برای خرید شارژ ایرانسل می توانید روی نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره کلیک کنید تا شناسنامه کسب و کار تهران شارژ را ببینید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید مطمئن اینترنتی می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید تا با اطمینان بیشتری آنلاین خرید کنید.

راهنمای خرید مطمئن اینترنتی

 

        برای خرید بسته اینترنت همراه اول از تهران شارژ مراحل زیر را دنبال کنید

 

در ابتدا شما باید وارد سایت تهران شارژ به آدرس https://tehrancharge.com/app  شوید، یا به راحتی می توانید کلمه تهران شارژ را در گوگل جستجو کنید.

بعد از اینکه وارد سایت تهران شارژ شدید تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

نحوه خرید شارژ

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید چندین دکمه با توجه به نیاز های مختلف شما طراحی شده است، اگر که قصد خرید بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و یا رایتل را دارید بر روی دکمه سبز رنگ بسته اینترنت کلیک کنید.

پس از انتخاب بسته اینترنت صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1.شماره سیم کارت همراه اول مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده در تصویر زیر وارد نمایید و مدت زمان بسته را به دلخواه انتخاب کنید. 

 

خرید بسته اینترنت از تهران شارژ

 

2.بعد از کلیک کردن روی مدت زمان بسته گزینه های مختلف بسته اینترنت را خواهید دید، که به طور مثال بسته های روزانه را در تصویر زیر مشاهده می کنید، یکی از گزینه ها را به دلخواه انتحاب می کنید.

انتخاب مبلغ

3.بعد از انتخاب یکی از گزینه ها صفحه پرداخت برای شما نمایان خواهد شد کافیست روی گزینه پرداخت  کلیک کنید.

گزینه پرداخت

4.بعد از اینکه روی دکمه پرداخت کلیک کردید اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت بانکی و cvv کارت و همچنین رمز دوم کارت می باشد را وارد نمایید.

5.پس از کلیک بر روی تکمیل فرایند پرداخت، خرید شارژ انجام می شود.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد سایت خبری تهران شارژ https://tehrancharge.com/blog وارد شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن