? اخبار و اطلاعیه ?? ایرانسل ?? اینترنت ایرانسل ?? سرویس های ایرانسل ?? شارژ ایرانسل ?

چگونه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی روی خط ایرانسل را مسدود کنیم؟

چگونه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی روی خط ایرانسل را مسدود کنیم؟

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

عنوان اصلی این مطلب :

ممکنه که برای شما هم پیش اومده باشه که پیامک های تبلیغاتی با عصاب و روان شما بازی کند و قصد لغو یا مسدود سازی پیامک تبلیغاتی را داشته باشید.

در همین راستا وزارت ارتباطات و رگولاتوری طی چند سال اخیر و با همکاری اپراتورها، راه‌های مختلفی را برای لغو پیامک تبلیغاتی پیش پای مشترکین تلفن همراه قرار داده است.

تمامی مشترکین ایرانسل میتونن خیلی راحت با شمارهگیری کد USSD مربوطه پیامک های تبلیغاتی را حذف کنند.

 

پیامک تبلیغاتی موضوع آزاردهنده‌ای است که با شماره‌گیری یک کد با خط ایرانسل خود به راحتی می‌توانید آن‌ها را مسدود کنید.

 

تمامی مشترکین ایرانسل میتونین از سه روش دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کنند و دیگر نگران پیام های تبلیغاتی نباشند.

در ادامه با این سه روش آسان و کاربردی آشنا خواهید شد.

ایرانسلی های عزیز توجه داشته باشید در صورت ثبت درخواست عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، پیامک های اطلاع رسانی و تخفیف از فروشگاه‌های مختلف که شما مشتری آن هستید یا پیامک‌های اپراتورتان مثل دریافت اینترنت رایگان و دیگر موارد هم برای شما عزیزان ارسال نخواهد شد.

 

کد حذف تبلیغات ایرانسل

 

مشترکین عزیز ایرانسلی برای درخواست قطع دریافت پیامک های تبلیغاتی می توانید با شماره گیری کد دستوری  #5006* درخواست قطع دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ثبت کنند.

بعد از شماره گیری این کد USSD، منوی خدمات به شما نمایش داده شده ومیتونین با انتخاب گزینه دو، دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کنید.

همچنین با شماره‌گیری مجدد این کد و انتخاب شماره یک، دریافت چنین پیامک‌هایی ممکن می‌شود.

 

رگولاتوری نیز از سال 1396 سامانه #800* را برای مسدودسازی و لغو پیامک تبلیغاتی معرفی کرده است. مشترکین تمامی اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #800* می‌توانند درخواست لغو پیامک تبلیغاتی را ثبت کنند.

 

بعد از شماره‌گیری این رقم، منویی نمایش داده می‌شود که باید در این مرحله گزینه یک را انتخاب کنید.

 

سپس بری شما در این مرحله پیامی را مشاهده خواهید کرد که مبنی بر این هست که «نتیجه درخواست شما از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد» نمایش داده می‌شود.

پیامکی هم از سرشماره 98800 برایتان ارسال شده و اعلام می‌کند تا 24 ساعت آینده درخواستتان بررسی و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به شماره شما غیرفعال خواهد شد.

وصل پیامک‌های تبلیغاتی

 

حال اگر شما به دنبال وصل پیام های تبلیغاتی هستید هم میتونین خیلی راحت با شماره گیری کد دستوری #5*800* درخواست خود را برای ارسال مجدد این دسته از پیام‌ها ثبت کنید.

با این کد دستوری همچنین میتونین خدمات محتوایی یا همان پیامک‌های ارزش افزوده که از اعتبار ریالی حساب شما کسر می‌کنند را هم غیرفعال کنید.

 

مسدودسازی از طریق ایرانسل من

 

یکی دیگر از روش های مسدود سازی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من است.

با ورود به حساب کاربری خود، گزینه «مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی» و سپس گروه مورد نظر خود را برای دریافت پیامک‌های مرتبط انتخاب کنید.

نکته دیگه ای که وجود داره شما میتونین از طریق نسخه وب به قسمت خدمات رفته و گزینه «خدمات ارزش افزوده» را انتخاب کنید. در صورت فعال بودن این دسته از پیامک‌ها امکان غیرفعالسازی آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قطع پیامک‌های مزاحم با پیامک

در این صورت میتونین به سر شماره 5006 پیامک ارسال کنید. یکی دیگر از روش‌های قطع دریافت این نوع از پیامک‌ها است

قطع دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل برای هر دسته مختلف، کلید واژه‌ای داره که کاملا جداگونه هست که میتونین فهرست مربوطه رو در سایت ایرانسل مشاهده کنین.

سوالات متداول کاربران

 

آیا کد حذف تبلیغات ایرانسل تمامی پیامک‌ها را مسدود می‌کند؟

با شماره‌گیری این کد تنها پیامک‌های تجاری مثل اطلاع‌رسانی برای تخفیف از فروشگاه‌های مختلف که مشتری آن هستید یا پیامک‌های اپراتورتان مثل دریافت اینترنت رایگان قطع خواهند شد.

مسدودسازی تبلیغات ایرانسل به چه روش‌هایی امکان پذیر است؟

مشترکین این اپراتور می‌توانند از طریق کد USSD، پیامک یا ایرانسل من اقدام به حذف تبلیغات کنند.

 

 

شما عزیزان هم میتونین نظرهاتون رو  در مورد چگونه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی روی خط ایرانسل را مسدود کنیم؟ را در قسمت کامنت ها بنویسید.?❤

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ هدف ما بر این بوده است که چگونه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی روی خط ایرانسل را مسدود کنیم؟ را به شما عزیزان تهران شارژی آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کنید در این مقاله از تهران شارژ به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید.?

برای آموزش های بیش تر می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

برای ورود به سامانه بزرگ تهران شارژ تنها کافیست در گوگل کلمه تهران شارژ به آدرس tehrancharge.com را جستجو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن