? اخبار و اطلاعیه ?

چگونه شماره خود را برای دریافت پیامک قبوض ثبت کنیم؟

چگونه شماره خود را برای دریافت پیامک قبوض ثبت کنیم؟

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که پیامک های اطلاع رسانی مخابرات را دریافت نمی کنید و قصد دارید پیامک ها را دریافت کنید می توانید شماره همراه خودتان را ثبت کنید تا بتوانید از قبض های خود مطلع شوید و پرداخت های لازم را در زمان مناسب و خیلی سریع پرداخت کنید.

اولین راهی که وجود دارد و شما عزیزن می توانید برای دریافت پیامک های اطلاع رسانی انجام دهید ارسال اطلاعات خودتان از طریق ارسال پیامک از روش معمولی می باشد که در بیش تر 3 مورد زیر صورت می گیرد :

  • سازمان ها
  • بانک ها
  • شرکت ها

یکی دیگر از روش های با خبر شدن از قبض ها و دیگر اطلاعات تلفن ثابت، استفاده کردن از پیامک های اطلاع رسانی است.

پیامک های تلفن های ثابت بیش تر به شماره ای که فرد مشترک در هنگام ثبت نام تلفن ثابت گفته است ارسال می شود. بیش تر افراد در این موضوع رضایت ندارند و می گویند پیامک های اطلاع رسانی را دریافت نمی کنند.

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ قصد داریم به شما عزیزان دلایل دریافت نکردن پیامک های قبض آب را بگوییم و به این که چگونه می توانید شماره تلفن همراه جدید خود را جهت دریافت پیامک های اطلاع رسانی دریافت کنید را آموزش دهیم پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

عنوانین مهمی که در این مقاله توضیح داده شده است عبارتند از:

 

حذف قبض های کاغذی

مدت زیادی است قبض های کاغذی دیگر درب خانه ها تحویل داده نمی شود و عموما از طریق پیامک به اطلاع مشترکین می رسد. سال هاست که همه ما مقدار زیادی قبض در خانه هایمان داریم و مجبور به نگه داری از آنها بودیم. در 19 خرداد 1398  طرح ملی قبض توسط وزیر نیرو رونمایی و فرایند حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور به صورت رسمی آغاز شد و دیگر افراد برای پرداخت قبوض خود نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مشکل دریافت نکردن پیامک های قبض تلفن

حال با توجه به این موضوع که قبض های تلفن ثابت مدت هاست که به صورت کاغذی ارسال نمی شود، و اگر افراد پیامک ههای اطلاع رسانی را به موقع دریافت نکند متوجه هزینه کارکرد تلفن ثابت خود نمی شوند و زمانی که قبض پرداخت نشود باعث این موضوع می شود که تلفن شما اول یک طرفه شود و بعد هم به طور کلی قطع شود.

حل مشکل دریافت نکردن پیامک های اطلاع رسانی

این مشکل فقط در یک صورت اتفاق می افتد که بیش تر افراد ممکن است در هنگام ثبت نام شماه تلفن همراه ثابت، شماره همراهی را داده باشند که این شاره را دیگر ندارند و خط همراه خودشان را عوض کرده باشند. برای حل کردن این مشکل و تغییر دادن شماره تلفن همراهی که در دسترس دارید می توانید با استفاده از کد USSD‌ استفاده کنید یا با گرفتن شماره #2020* و انتخاب گزینه ثبت شماره تلفن همراه، آن را تغییر دهید تا بتوانید از آن لحظه به بعد قبض های خودتان را بر روی شماره همراه جدید دریافت کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله از تهران شارژ هدف ما بر این بوده است که چگونه شماره خود را برای دریافت پیامک قبوض ثبت کنیم را به شما عزیزان آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید خیلی راحت شماره تلفن جدید خودتان را ثبت کنید و تمام پیامک های اطلاع رسانی قبض های تلفن ثابت خود را دریافت کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید. برای آموزش های بیش تر اخبار و اطلاعیه می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن