آهنگ پیشواز ایرانسل

ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از بزرگ ترین اپراتور های کشورمان است، که در سال 1384 تاسیس شد از این اپراتور برای اینترنت، تماس، پیامک و… می توانید استفاده کنید.

یکی از قابلیت های جذابی که ایرانسل برای کاربران خود در نظر گرفته است و تمام کاربران ایرانسل می توانند از آن استفاده کنند، آوای انتظار یا همان آهنگ پیشواز است. کاربران ایرانسل می توانند با انتخاب کردن آهنگ مورد علاقه خودشان آهنگ پیشواز خود را انتخاب کنند. فردی که با شما تماس می گیرد می تواند به جای شنیدن صدای بوق معمولی پشت تلفن، یکی از آهنگ های مورد علاقه خواننده شما را گوش بدهد. لازم به ذکر است که ایرانسل این قابلیت را برای مشترکین خود فعال کرده است، برای هر یک از مخاطبان خود آهنگ ویژه ای انتخاب کند. همچنین این قابلیت که امکان پخش اتفاقی چندین آهنگ پیشواز برای تماس گیرندگان شما وجود دارد، تا آهنگ های پیشواز سیم کارت شما تکراری نباشد.

شاید برای شما سوال باشد در زمان های خاص این امکان وجود دارد که آهنگ ها تغییر کنند یا نه؟

یکی دیگر از قابلیت  های آهنگ پیشواز ایرانسل این است که امکان زمان بندی آهنگ پیشواز وجود دارد که شما می توانید زمان تغییر آهنگ پیشواز را بر حسب تاریخ یا مناسبت های مختلف تغییر دهید.  برای فعال سازی آهنگ پیشواز  ایرانسل نیازی به انجام تنظیم خاصی بر روی گوشی نیست، و تنها کاری که شما باید انجام دهید فعال سازی آهنگ مورد علاقه خود بر روی سیم کارت ایرانسل خودتان است.

 

امکانات سرویس آهنگ پیشواز چه چیز هایی است؟

  1. پخش آهنگ های مختلف برای تماس گیرندگان شما
  2. پخش چندین آهنگ به صورت تصادفی
  3. پخش آهنگ های پیشواز طبق زمان بندی که تعیین شده باشد.

شرایط خرید آهنگ های پیشواز ایرانسل

هزینه خرید آهنگ های پیشواز ایرانسل برای مدت زمان 30 روز 1000 هزار تومان است و برای مدت زمان 7 روز مبلغ 420 تومان است.

درصورتی هزینه آهنگ از شما کسر می شود که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد.

اگر شما مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل هستی، هزینه خرید آهنگ به صورت حساب شما اضافه می شود ولی اگر شما مشترک سیم کارت اعتباری هستید هزینه خرید شما از اعتبار شارژ شما کسر خواهد شد.

آهنگ های پیشواز به چند حالت پخش می شوند؟

سرویس آهنگ های پیشواز در دو حالت پخش  می شوند آهنگ های (تک آهنگی) و (چند آهنگی).

  • (تک آهنگی) : با استفاده از سرویس تک آهنگی در این حالت فقط شما یک آهنگ پیشواز برای تمامی افرادی که با شما تماس می گیرند انتخاب می کنید در این صورت تمام افرادی که با شما تماس می گیرند تنها یک موسیقی را در زمان انتظار تماس گوش می دهند.
  • (چند آهنگی) : با استفاده از حالت شما می توانید برای افراد خاص و زمان بندی های مختلف یک یا چند آهنگ مختلف انتخاب کنید. در این صورت افرادی که با شما تماس می گیرند در زمان های مختلف  و مناسبت های خاص موسیقی های مختلفی را که شما انتخاب کرده اید را می شنوند. اگر قصد دارید برای هر یک از مخاطبین خود آهنگ ویژه ای انتخاب کنید باید با مراجعه کردن به اپلیکیشن آهنگ پیشواز در بخش تنظیمات این تغییرات را اعمال کنید.

امکان پخش چند آهنگی: 

تنظیم بک یا چند آهنگ به عنوان پیش قرض، تنظیم آهنگ های مختلف برای زمان های خاص، تنظیم آهنگ های مختلف برای افرادی که با شما تماس می گیرند، دسته بندی کردن افراد با یک آهنگ خاص، تنظیم بیش از یک آهنگبرای پخش به صورت تصادفی.

اگر شما حالت پخش چند آهنگی را انتخاب کرده باشید، پخش آهنگ ها به صورت تصادفی اتفاقی خواهد بود یعنی سیستم یکی از آهنگ هایی که شما در لیست خود انتخا کرده اید را انتخاب می کند به سلیقه خودش و برای فرد تماس گرفته پخش می کند.

فهرست پخش خاص چیست؟

با استفاده از این ویژگی شما می توانید برای هر شماره، آهنگ پیشواز اختصاصی که مورد علاقه شما سات را تنظیم کنید. یعنی فردی که با شما تماس میگیرد آن آهنگی را می شنود که شما انتخاب کرده اید و آن را برای آن فرد تنظیم کرده اید.

فهرست پخش گروهی چیست؟

با استفاده از این ویژگی شما می توانید برای یک گروه از مخاطبین خود آهنگ یا آهنگ پیشواز های متفاوتی تنظیم کنید. در این صورت از آن دسته گروهی که شما انتخاب کرده اید اگر با شما تماس بگیرند آهنگ یا آهنگ هایی را می شنوند که شما آن ها را انتخاب کرده اید و تنظیم کرده اید.

فهرست پخش پیش فرض چیست؟

با استفاده از این ویژگی می توانید فهرستی از آهنگ های پیشواز تهیه کنید که برای افرادی که با شما تا به حال تماس نگرفته اند یا افرادی که در مخاطبین شما وجود دارد ولی آهنگ خاصی برای آنها در نظر نگرفته اید، آهنگ های این فهرست برایشان پخش می شود. اگر شما  سرویس تماس پیش فرض را فعال نکرده باشید، برای افرادی که خارج از لیست گروه های خاص و غیر ازمخاطبین شما باشند صدای بوق معمولی در زمان انتظار تماس برایشان پخش می شود.

در هر سه فهرست (خاص، گروهی یا پیش فرض) این قابلیت وجود دارد که یک یا چند آهنگ پیشواز را انتخاب کنید. اگر شما چندین آهنگ مختلف را انتخاب کرده باشید، یکی از آنها به طور تصادفی برای افراد در زمان انتظار تماس پخش می شود.

شما نیز می توانید آهنگ های پیشواز را جوری تنظیم کنید که تنها در زمان های خاص پخش شوند.

زمان های پخش به 3 صورت است:

روزانه:

با تنظیم کردن این حالت، آهنگ پیشواز هایی که شما انتخاب کرده اید در فهرست پخش قرار می گیرد و در زمانی که تعیین کرده اید پخش می شوند. به طر مثال اگر شما بازه زمانی که انتخاب کرده اید را در ساعت 9صبح تا 2بعدظهر انتخاب کرده باشید. روزانه آهنگ های انتخابی شما فقط در همان ساعت برای افرادی که با شا تماس می گیرند پخش می شود.

هفتگی:

با فعال کردن سرویس هفتگی آهنگ پیشواز ایرانسل، آهنگ هایی را که شما در فهرست پخش انتخاب کرده اید تنها در روز هایی از هفته پخش می شود که شما آن روز را تعیین کرده باشید. به طور مثال اگر شما روز های دوشنبه تا پنج شنبه را انتخاب کرده باشید افرادی که با شما تماس می گیرند آهنگ پیشواز تنظیم شده در فهرست انتخابی شما را می شنوند.

همیشگی:

با استفاده از این حالت، آهنگ های پیشواز انتخاب شدهچ هر روز و در تمام ساعات روز برای تماس گیرندگان مورد نظر پخش می شوند.

 

روش فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل

برای فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز شما به کد آهنگ نیاز دارید برای اطلاع از کد های آهنگ می توانید به روش های زیر عمل کنید:

اولین کاری که می توانید انجام دهید شماره گیری کددستوری #777* با شماره گیری این کد می توانید به منوی اصلی سرویس آهنگ های پیشواز ایرانسل دسترسی پیدا کنید. دومین کار رمراجعه کردن به اپلیکیشن آهنگ پیشواز است، با این اپلیکیشن شما می توانید آهنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و بخرید. سومین راه موجود شما می توانید با مراجعه کردن به سایت (صفحه آهنگ پیشواز) پیامک کردن کد آهنگ به 7575، خرید مستقیم از صفحه آهنگ پیشواز ایرانسل

با شماره گیری کد های زیر می توانید به منو های مختلف آهنگ پیشواز دسترسی پیدا کنید.

محبوب ترین ها : با شماره گیری کد #1*777* به منوی محبوب ترین آهنگ های پیشواز دسترسی پیدا می کنید.

پیشواز های برگزیده: با شماره گیری کد #2*777* به منوی پیشواز های برگزیده دسترسی پیدا می کنید.

پیشواز های برگزیده: با شماره گیری کد #3*777* به منوی پیشواز های برگزیده دسترسی پیدا می کنید.

سرویس عبادت: با شماره گیری کد #4*777* به منوی پیشواز های سرویس عبادت دسترسی پیدا می کنید.

پیشواز های مناسبتی: با شماره گیری کد #5*777* به منوی پیشواز های مناسبتی دسترسی پیدا می کنید.

فعال سازی پیشواز ایرانسل از طریق پیامک:

یکی از ساده ترین راه ها برای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق پیامک می باشد. شما باید کد آهنگ مورد نظر خود را داشته باشید و به سامانه 7575 که متعلق به شرکت ایرانسل است پیامک کنید بعد از مدتی پیامک فعال سازی برای شما ارسال می شود.

فعال سازی پیشواز ایرانسل با استفاده از کد دستوری

راه دومی که وجود دارد شما می توانید با استفاده از کد های ussd برای فعال سازی آهنگ های پیشواز خود اقدام کنید. این کار هزینه ای برای شما ندارد و شما به طوز کامل رایگان می توانید اقدام به فعال سازی کنید. برای فعال سازی آهنگ پیشواز با این روش تنها کافی است کد دستوری #777* را شماره گیری کنید و سپس کد آهنگ مورد نظرتان را وارد کنید.

فعال سازی پیشواز ایرانسل با استفاده از اپلیکیشن پیشواز

با استفاده ز برنامه کاربردی آهنگ پیشواز ایرانسل شما می توانید این برنامه را بر روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید و آهنگ های مختلف را به همراه کد پیشواز بررسی و فعال سازی کنید. در این برنامه در قسمت جستجو شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را سرچ کنید و اقدام به فعال سازی کنید.

روش غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

جهت غیر فعال سازی کد پیشواز ایرانسل، تنها کاری که نیاز است شما برای غیر فعال کردن انجام بدهید ارسال عبارت END به سامانه پیامکی 7575 می باشد. د چند لحظه بعد پیامک غیر فعال سازی برای شما ارسال می شود.

کد های کاربردی:

  • حالت پخش تک آهنگی : با شماره گیری کد   #1*1*777*
  • حالت پخش چند آهنگی: با شماره گیری کد   #2*1*777*
  • مشاهده آلبوم: با شماره گیری کد                #2*777*
  • حذف آهنگ پیشواز: با شماره گیری کد          # کد آهنگ*5*777*
  • خرید آهنگ پیشواز: با شماره گیری کد          #کد آهنگ *4*777*
  • مشاهده پیش فرض :با شماره گیری کد        #3*777*
  • غیر فعال سازی موقت : با شماره گیری کد    #2*8*777*
  • فعال سازی مجدد : با شماره گیری کد          #1*8*777*
  • جستجو آهنگ پیش فرض: با شماره گیری کد  # کد آهنگ*7*777*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن