? اخبار و اطلاعیه ?? اینترنت همراه اول ?? سرویس های همراه اول ?? شارژ همراه اول ?? همراه اول ?صفحه اصلی

هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

 

اپراتور همراه اول برای مشترکان عزیز خودش به مناسب فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) روز پدر هدیه ای در نظر گرفته است.

تمامی مشترکین همراه اول میتوانند از هدیه 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه که برای همه ی همراه اولی ها در نظر گرفته شده استفاده کنند.

همچنین برای تمامی مشترکین عزیز همراه اول به مناسبت روز پدر بسته اینترنت هدیه یک روزه نیز در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد #64*100* امکان پذیر می باشد.

همراه اول یکی از اپراتور های مهم و همچنین پر سابقه ایران هست که امکانات زیاد و خدمات بسیار متنوعی رو در اختیار کاربران خودش قرار میده.

از جمله فعالیت های ارزنده این شرکت میتوان به خرید خط رند و یا همان شماره رند اشاره کرد.

طبق گزارش های به دست اومده با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی و روز پدر تمامی مشترکین دائمی و اعتبای همراه میتونن تا پایان روز 18 اسفند ماه جدا از 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه ای دو شماره تلفن (همراه اول یا تلفن ثابت) را به لیست شماره‌های دلخواه خود اضافه کنند.

با تمام موارد گفته شده جمع بسته 30 دقیقه مکالمه ای که در نظر گرفته شده از سمت اپراتور همراه اول برای مکالمات با دو شمااره دلخواه خودتون که در نظر گرفته اید که فرد متقاضی مربوطه به راحتی میتونه اون رو برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده کند.

نکته:

لازم به ذکره که هیچ محدودیتی در استفاده کردن از این بسته ها وجود نداره و لحاظ نشده است.

بنابراین میتونین حجم ذکر شده رو در چندین تماس جداگانه هم استفاده کنید.

این طرح با هدف حراست از سلامت مشترکان در روزهای شیوع کرونا راه‌اندازی شده است و زمینه‌ای را فراهم میکنه تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن، بتونین به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویید.

حالا باید چه کدی را شماره گیری کنیم تا بتوانیم هدیه مکالمه و یا هدیه بسته اینترنت همراه اول را فعال سازی کنیم؟ کد دستوری #64*100*

در آخر بهتره که بدونین که تمامی مشترکان اپراتور همراه اول میتونن به راحتی و آسانی کد دستوری #64*100* را شماره گیری کنند و سپس بسته ی مورد نظر خودشون رو فعال کنند و از بسته و طرح روز پدر استفاده کنند.

مراحل فعال سازی هدیه بسته اینترنت و مکالمه همراه اول

 

1. در اولین مرحله باید شما عزیزان کد #64*100* را شماره گیری کنید.

 

 

2. سپس صفحه جدیدی برای شما باز می شود که می توانید این عبارت را مشاهده کنید” هدیه دوشنبه سوری ویژه ولادت امام علی و روز پدر” حال شما باید عدد 1 را شماره گیری کنید.

 

 

نکته: برای گرفتن استعلام شماره 0 و برای راهنما شماره 9 را شماره گیری کنید.

 

3. در صفحه بعدی که برایتان باز می شود دو انتخاب دارید که فقط یکی از آن ها را میتوانید انتخاب کنید گزینه اول 1. دریافت بسته مکالمه رایگان و گزینه 2. دریافت بسته اینترنت رایگان می باشد.

 

 

4. حال شما باید از این دو گزینه یکی را انتخاب کرده و عدد مورد نظر را در فیلد مشخص شده وارد کنید و سپس گزینه تماس را بزنید.

 

 

5. بعد از فعال سازی هدیه همراه اول برای شما پیامکی ارسال می شود که به معنای فعال سازی این طرح می باشد.

 

 

6. به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از تموم شدن بسته و حجم موجود پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و  به شما عزیزان اطلاع رسانی میشود که حجم شما تمام شده است.

 

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ هدف ما بر این بوده است که  هدایای همراه اول به مناسبت روز پدر را به شما عزیزان تهران شارژی آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کنید در این مقاله از تهران شارژ به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید. برای آموزش های بیش تر می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

برای ورود به سامانه بزرگ تهران شارژ تنها کافیست در گوگل کلمه تهران شارژ به آدرس tehrancharge.com را جستجو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن