رونمایی از قابلیت جدید واتس اپ در آخرین آپدیت

رونمایی از قابلیت جدید واتس اپ در آخرین آپدیت

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

 

این قابلیت جدید یا همان Communities واتس‌اپ در اوایل سال جاری معرفی شده بود، اما متا در حال حاضر این قابلیت را به طور سمی در دسترس تمامی کاربران خودش قرار داده است.

انجمن ها برای کمک به باشگاه ها و مدارس و همچنین سازمان ها و دیگر گروه های خصوصی طراحی شده تا ارتباط های بهتری با مشتریان خودش داشته باشد.

همچنین از جمله ویژگی های جدید میشه به کنترل ادمین، پشتیبانی از گروه های فرعی، تماس صوتی و ویدیویی 32 نفره،اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگتر، واکنش‌ به شکل ایموجی و نظرسنجی‌ را به همراه دارد.

بعضی از این ویژگی هایی که برای بعضی از انجمن ها توسعه پیدا کرده، مثل ارائه واکنش‌های ایموجی، اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ (تا 2 گیگابایت) و امکان حذف پیام‌ها توسط ادمین، تا به این لحظه در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته‌اند.

 

 

 

و در حال حاضر این شرکت قابلیت های دیگری هم مثل مورد گفته شده در متن زیر به طور گسترده منتشر شده است:

  • نظرسنجی، تماس‌های ویدیویی 32 نفره و ایجاد گروه‌های بزرگ‌تر

 

این ویژگی جدیدی که واتس اپ در نظر گرفته شده اول از همه میشه با گروه هی فیسبوک مقایسه کرد، چرا که هر دو اینپیام رسان ها از مواردی مثل گروه‌های فرعی، اشتراک‌گذاری فایل و موارد دیگر پشتیبانی می‌کنند.

اما در حالی که گروه‌های فیسبوک بیشتر توسط افراد ناآشنا با یکدیگر استفاده می‌شوند که علایق مشترکی دارند، انجمن‌های واتساپ برای کاربرانی است که با یکدیگر آشنا هستند.

جدا از همه موارد گفته شده، برخلاف گروه های فیسبوک که قابل جستجو و شناسایی هست، تمامی انجمن های پیام رسان وتس اپ مخفی هستند و نمیشه آن ها رو جستجو و پیدا کرد و فقط شما از طریق دعوات دیگران، عضو آن ها می توانید بشوید.

ادمین‌های گروه‌ها در حال حاضر میتونن در صورت تمایل، گروه خود را به یک انجمن تبدیل کنند یا آن را به عنوان یک انجمن از ابتدا دوباره ایجاد کنند.

به‌طور کلی، انجمن‌ها شامل یک گروه اطلاع‌رسانی اصلی می‌شوند که در آن‌، پیام‌ها به تمام کاربران اطلاع داده می‌شود. اما اعضا فقط میتونن در زیر گروه‌های کوچکی که توسط ادمین ساخته شده، با یکدیگر چت کنند.

 

امنیت ویژگی جدید Communities واتس‌اپ

 

مدیر عامل متا همان مارک زاکربرگ، به جنبه های رمزگزاری ویژگی Communities تاکید کرد و گفت که این شرکت «قصد دارد سطح ارتباط سازمان‌ها را با سطحی از حریم خصوصی و امنیت که در هیچ جای دیگر یافت نمی‌شود، بالا ببرد.

همچنین ایشان گفتند:

«جایگزین‌های موجود امروزی نیازمند اعتماد به برنامه‌ها یا شرکت‌های نرم‌افزاری با ارائه نسخه‌ای از پیام‌هایشان هستند و ما فکر می‌کنیم که [سازمان‌ها] سزاوار سطح بالاتری از امنیت ارائه شده توسط رمزگذاری سرتاسری هستند.»

 

 

 

متا تا به امروز این ویژگی را با بیش از 50 سازمان در 15 کشور برای دریافت بازخورد اولیه آزمایش کرده.

در ماه آگوست، واتساپ تایید کرد که این ویژگی برای تعداد کمی از آزمایش‌کنندگان عرضه شده است، اما تاریخ انتشار نسخه نهایی آن را ارائه نکرد. امروز این ویژگی در دسترس پایگاه گسترده‌تری از کاربران قرار گرفته و طی چند ماه آینده تمام کاربران اندروید و iOS به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

شما عزیزان هم میتونین نظراتتون رو درباره  رونمایی از قابلیت جدید واتس اپ در آخرین آپدیت در قسمت کامنت ها بنویسید و نظرات و دانسته های خودتون رو با ما در میان بگذارید.?❤

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ هدف ما بر این بوده است کهرونمایی از قابلیت جدید واتس اپ در آخرین آپدیت را به شما عزیزان تهران شارژی آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کنید در این مقاله از تهران شارژ به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید.?

برای آموزش های بیش تر می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

برای ورود به سامانه بزرگ تهران شارژ تنها کافیست در گوگل کلمه تهران شارژ به آدرس tehrancharge.com را جستجو کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن