ارائه خدمت به کاربران در مواقع ضروری/ ایرانسل

سرویس شارژ اضطراری ایرانسل را بیشتر بشناسید: ارائه خدمت به کاربران در مواقع ضروری

یاران همیشگی تهران شارژ سلام

 

عنوان اصلی این مطلب :

ایرانسل برای کاربر های خودش سرویس اضطراری در نظر گرفته، این سرویس ها یکی از ده ها خدماتی هست که این اپراتور به مشترکین خودش ارائه میکنه.

همچنین این امکان رو در اختیار کاربران سیم کارت های اعتباری خود قرار داده تا بتونن در مواقع اضطراری از شارژ و اینترنت بهره مند بشوند.

خدمت شارژ اضطراری ایرانسل

 

خدمت شارژ اضطراری ایرانسل، برای اون دسته از مشترکان اعتباری اولین اپراتور دیجیتال کشور که اعتبار حسابشان به پایان رسیده و به هر دلیل نمیتونن شارژ تهیه کنند، ارائه شده است.

مشترکین اعتباری ایرانسل برای استفاده از این سرویس باید دو پیش شرط تعیین شده رو داشته باشند.

 شرط تعیین شده

 

مهم ترین و اولین چیز اینکه از عضویت آن ها در شبکه این اپراتور سه ماه گذشته باشد و همچنین ماهانه حداقل 10 هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند.

اگر شما این دو شرط را دارا هستین، با 3 روش میتونین در مواقع اضطراری، شارژ و اینترنت دریافت کنید.

هزینه شارژ اضطراری

 

هزینه شارژ اضطراری به‌صورت خودکار از اعتبار بعدی شما کسر خواهد شد و علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر 500 تومان 50 تومان کارمزد نیز محاسبه و برداشت می‌شود.

اما اگه شما اینترنت اضطراری دریافت میکنین، تنها هزینه به صورت خودکار در شارژ بعدی از شما کسر خواهد شد.

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل

 

به نظر ساده‌ترین راه برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، ارسال پیامکی رقم مورد نیاز به ریال و تا سقف 100هزار ریال به شماره 815 است. توجه داشته باشید که اعداد پیامک بایستی انگلیسی باشند.

 

بسته اینترنت

 

نکته ای که وجود داره ارسال پیامک به این سر شماره رایگان هست و در صورتی که شما واجد شرایط ذکر شده باشین، شارژ اضطراری براساس میزان تعیین شده، به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

شماره‌گیری کد #815*

 

از طریق شماره‌گیری کد #815* هم میونین از خدمات این سرویس بهره مند بشین. بعد از اینکه این کد را شماره گیری کردین، منوی سرویس اضطراری برای شما نمایش داده میشه، با وارد کردن عدد یک در منوی اصلی، شارژ اضطراری به میزان 500 تومان دریافت خواهید کرد.

با درج عدد00 میتونین به صحات بعدی نو رفته یا به طور مثال با وارد کردن عدد 5 از وضعیت و میزان بدهی خودتون در سرویس اضطراری اطلاع پیدا کنین.

همچنین با وارد کردن عدد 6 در منوی اصلی هم میتونین با این سرویس بیشتر آشنا شوید.

 

اینترنت اضطراری

 

اگر هم به اینترنت اضطراری نیاز دارید، شماره‌گیری کد #815* جهت دریافت اینترنت یک روزه، عدد 2، اینترنت هفت روزه عدد 3 و اینترنت سی روزه عدد 4 را وارد کنید.

بسته به مدت اینترنت مورد نیاز شما، حجم‌هایی که می‌توانید خریداری کنید به شما نمایش داده شده و با وارد کردن عدد مربوطه، اینترنت اضطراری برایتان فعال خواهد شد.

 

 

آخرین راه برای دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل، استفاده از ایرانسل من است. با استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب ایرانسل من، می‌تونین از سرویس اضطراری این اپراتور استفاده کنید.

با وارد شدن به این اپ تنها کافیه که گزینه شارژ اضطراری یا اینترنت اضطراری را انتخاب کنین. در صورتی که شرایط گفته شده رو داشته باشین، میتونین بسته به اعتبار انتخابی خودتون حساب را شارژ کنید.

اپلیکیشن ایرانسل من

 

این امکان در اپلیکیشن ایرانسل من هم فراهم شده تا از دوستان خود شارژ درخواست کنید.

برای این کار لازمه بعد از وارد شدن به برنامه به قسمت شارژ برای دیگران بروید و در تب مربوط به سرویس خط به خط گزینه من را شارژ کن را انتخاب کنید.

در این قسمت با وارد کردن شماره موبایل شخص مورد نظر و مبلغ درخواست شارژ برای آن فرد ارسال می‌شود.

سوال های متداول کاربران درباره شارژ اضطراری ایرانسل

 

آیا دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک ممکن است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت بله این یک راه خیلی راحت جهت دریافت شارژ اضطراری است که میتونین مبلغ شارژ را به ریال به سر شماره 815 پیامک کنید.

کارمزد شارژ اضطراری ایرانسل چقدر است؟

براساس اعلام این اپراتور، به ازای هر 500 تومان شارژ اضطراری بایستی 50 تومان کارمزد پرداخت کنید.

 

شما عزیزان هم میتونین نظرهاتون رو در مورد سرویس شارژ اضطراری ایرانسل را بیشتر بشناسید: ارائه خدمت به کاربران در مواقع ضروری رو در قسمت کامنت ها بنویسید.?❤

در این مقاله از سایت معتبر تهران شارژ هدف ما بر این بوده است که اسرویس شارژ اضطراری ایرانسل را بیشتر بشناسید: ارائه خدمت به کاربران در مواقع ضروری را به شما عزیزان تهران شارژی آموزش دهیم. به کمک این آموزش شما عزیزان می توانید اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کنید در این مقاله از تهران شارژ به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله از تهران شارژ سوالی برای شما عزیزان پیش آمد می توانید از طریق کامنت با ما سوالات خودتان را در میان بگذارید.?

برای آموزش های بیش تر می توانید به وبلاگ تهران شارژ مراجعه کنید و از آموزش های وبلاگ تهران شارژ استفاده کنید.

برای ورود به سامانه بزرگ تهران شارژ تنها کافیست در گوگل کلمه تهران شارژ به آدرس tehrancharge.com را جستجو کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن